Kwalitatief beeldmateriaal: onontbeerlijk voor een geslaagde advertentie

Op vraag van Wizz zorgde ik voor het fotomateriaal voor een offline campagne van Eddy De Prins, specialist in houten buiten- en binnenschrijnwerk. Wizz werkte het concept van de campagne uit dat ik vervolgens vertaalde naar het fotografiegebeuren. Het doel van de campagne bestond erin de klantvriendelijkheid van de medewerkers van Eddy De Prins in beeld te brengen.

Klantvriendelijkheid

Een campagne over klantvriendelijkheid vraagt uiteraard om een beeld met mensen. We kozen bewust voor twee medewerkers van Eddy De Prins en een tevreden moeder en kind, mogelijk potentiële klanten, om de boodschap duidelijk over te brengen. Het lachend gezichtje van het kind, de geopende deur en de houding van de werknemers tonen de koninklijke service van het bedrijf. 

Bijzondere locatie

Aangezien Eddy De Prins onder meer gespecialiseerd is in parket en binnendeuren, werd er bovendien bewust gekozen voor een locatie waarin beide aspecten volledig tot uiting komen. De locatie werd uitgelicht met flitslicht. Voor de campagne werden er meerdere beelden gemaakt, die vervolgens verwerkt werden in één passende foto.

 Het eindresultaat

Het eindresultaat

 De gebruikte foto

De gebruikte foto

20160903_Wizz_DePrins.jpg